Picit furcsa, de eddig még egy cég sem gondolt arra, hogy saját zenére épülő netes kihívást indítson, de ez most az e.l.f. nevű kozmetikai cégnek hála változott. Ők ugyanis a TikTokon indítottak hashtag challenge-et, amihez viszont írattak zenét is, méghozzá a Grammy-díj nyertes iLL Waynóval és a feltörekvő Holla FyeSixWunnal.

Nekik kellett írni egy olyan zenét, ami megfelelően képviseli a szem-ajak-arc hármast, tehát a felhasználok könnyen ráilleszthetik a e.l.f. termékeit. A kozmetikai cég egyébként a brooklyni kreatív ügynökség, a Movers+Shakers segítségével rakta össze a kampányát.

Szóval mostantól lehet követni az #eyeslipsface hashtaget, ha arra vagyunk kíváncsiak, ki hogy használja a szemén, száján, arcán a kozmetikai termékeket, és hogy mindehhez mit tesz hozzá a zene.

Ja, és hogy milyen zenére kell megalkotni a kis videókat? Erre:

Forrás: BusinessWire