A Burger King jól ismert hirdetési stratégiájának része a direkt kommunikáció a közösségi médiában, amivel már jó párszor bekerültek a hírekbe. Az egész azzal kezdődött, hogy az egyik piaci vetélytársa, a Wendy’s bejelentette, hogy leveszi a csípős chicken nuggets-eket a menüről. Mutatjuk mit tálalt erre a mestertroll, Burger King!

Az étteremlánc hardcore rajongói annyira felháborodtak a cég döntésén, hogy azonnal petíciót indítottak a változtatás ellen. A Wendy’s fogyasztói ezt arra is kihasználták, hogy panaszkodjanak egy kicsit a közösségi média csatornáikon. A Burger King pedig azonnal kihasználta a helyzetet, és elkezdte a Wendy’s-re panaszkodók tweetjeit hirdetni. Természetesen ezzel a húzással a saját csípős chicken nuggets kínálatukat akarták promotálni, és a saját éttermeikbe terelni az elégedetlen vásárlókat.

Ha ez nem lenne elég, néhány amerikai Burger King étterem promóciójában ingyen chicken nuggets-eket kínál minden Wendy nevű vásárlónak. Végül is gyorsétterem gyorsétteremnek farkasa, nem?

Hamarosan már ételt is a Facebookról rendelhetsz:

Hamarosan kaját is rendelhetsz Facebookon

Twitter hirdetési opcióról bővebben a linkre kattintva olvashatsz:

4 közösségi hirdetés típus amiről tudnod kell

Forrás: We Are Social Media