hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Az Oberlo nevű cég egy rövid is tömör infografikában gyűjtötte össze, hogy jövőre mik lehetnek a kulcsfontosságú elemek a sikeres facebookos marketingkampányban. 

Facebook Live

Úgy tűnik, folyamatosan növekszik az élő videók népszerűsége, és a trend várhatóan jövőre sem fordul meg. 

Kiterjesztett valóság

A Facebook Spark AR Studiot több mint 400 ezer alkotó használja a világ tényleg minden területéről. Ennek meg is van az eredménye, ugyanis legalább 1,2 millió AR effekt érhető el, vagyis lassan a különböző kiterjesztett valóság filterek állandó szereplői lehetnek egy-egy promóciónak. 

Facebook Video

Nem olyan látványosan mint az élőzés népszerűsége, de a videók népszerűsége is lassan de biztosan  növekszik. 

Zárt, hasonló érdeklődési körön alapuló csoportok

Már most több mint 10 millió csoport van a Facebookon, és a hasonló érdeklődésű emberek ezekben a kisebb közösségekben tudnak nyugodtan beszélgetni egymással. A Facebook is igyekszik népszerűsíteni a csoportokat, ez 2021-ben sem fog változni. 

Online vásárlási élmények

A Facebook már régóta beszél arról, hogy szeretné, hogy a felhasználói egy vásárlás kedvéért se hagyják el az oldalt, hanem a közösségi oldalon belül lehetne bonyolítani az üzletet. A Facebook Shops már létezik, vagyis ez az irány jövőre erősödni fog. 

Hírek

2020 harmadik negyedévében a hirdetések a nőttek a hírfolyamban, vagyis még mindig ez a promóciós mód a a jól bevált, és a legnépszerűbb. Ez valószínűleg jövőre is így marad. 

Chatbotok

Sokkal nagyobb potenciál van ebben, mint amennyire kihasználják, igaz a magyar nyelv sajátosságai miatt kicsit nehezebb dolga van terjedni a hazai piacon. Pedig összesen már 40 millió vállalkozás használja. 

Kisebb vállalkozások támogatása

Ha minden jól megy, akkor az a trend, hogy sokan szeretnék a kisebb, helyi vállalkozásokat támogatni, a jövő évben is megmarad, vagy akár még erősebb lesz, arról nem is beszélve, hogy maga a Facebook is kiírt olyan pályázatokat, amikre kisebb vállalkozások jelentkezhettek. 

Felhasználói tartalmak

Azok a tartalmak is egyre népszerűbbek, és több emberhez jutnak el, amit a felhasználók készítenek. Ezért is fontos arra biztatni az ügyfeleket és vásárlókat, hogy ha valamivel elégedettek, annak adjanak hangot az oldalukon. 

Hashtagek

Sokan elfelejtik, pedig egyre jobban teljesítenek a hashtagek, amik a könyebb kereshetőséget szolgálják. A szakértők szerint ez is olyan trend lesz, ami 2021-ben erősödni fog. 

Facebook trend tips

Forrás: Social Media Today