hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Ryan Kaji több mint 30 millió követővel rendelkezik a Youtube-on, és most a Skecherssel együttműködésben kiadott egy limitált szériás cipőkollekciót. A Skechers Kids dizájn csapata együtt dolgozott Kaji szüleinek cégével, és a saját dizájncsapatával a modelleken. Ez az első alkalom, hogy egy gyerekkel kötött globális együttműködést a cipőmárka. 

A Skechers elmondta, hogy már 30 éve szeretnek olyan cipőket alkotni, amit a gyerekek kifejezetten szeretnek hordani, a mostani kollaboráció pedig Ryan ötleteit társítja a Skechers jól ismert minőségével. 

Kaji számára nem ez volt az első márkaegyüttműködés, sőt 2018-ban dobta piacra a saját márkájának első termékét, amiből 2020-ra már fél milliárd dolláros brand lett. 

Forrás: Tubefilter