A leginkább a felhasználók szakmai életével foglalkozó közösségi oldalon is jönnek a sztorik. A LinkedIn megerősítette az értesülést. Egyelőre a belső tesztek folynak, de a hivatalos közlemény szerint hamarosan mindenki számára elérhető lesz.
A közlemény szerint a Snapchat, Instagram és Facebook sztori funkcióinak sikerén felbuzdulva döntöttek amellett, hogy ők is bevezetik, mert ez egy könnyed és szórakoztató módja, hogy olyan tartalmak kerüljenek fel az oldalra, aminek nem kell tökéletesnek lenni, nem marad örökre valaki profilján.
A tervek szerint ez remek alkalom lesz, hogy a felhasználók a munkahelyi eseményeket, céges rendezvényeket megossza valaki, vagy akár profi tanácsokat mondjon nap mint nap az ismerőseinek.
2018-ban már elkezdték tesztelni a sztorikat, de akkor még csak az egyetemisták használhatták, a cél pedig az volt, hogy ezen keresztül tudjanak egymással is kommunikálni. Az új felület teljesen másmilyen, új fejlesztés lesz.
Forrás: Social Media Today