A Facebook újabb javaslatokat tett arra vonatkozóan, hogy az ő statisztikáik alapján mire kell odafigyelni, hogy jól teljesítsen egy bejegyzés, és összeszedték az észrevételeket.
Az infografikából az derül ki, hogy egyrészt már a bejegyzések első három másodpercében ki kell, hogy derüljön, hogy milyen márkáról van szó, és azt látják, hogy azok a reklámok szerepelnek jól, amiben legfeljebb 10 szót használnak az üzenet átadására, míg az átlag alatt teljesítő reklámok gyakran 150 szóból állnak. Ugyanígy a sztoriknál is fontos, hogy az elején kiderüljön a márka, és a fő üzenet, ha lehet akkor a logó vagy a termék fotója is szerepeljen legelöl.
Érdekes adat, hogy a mobillal lőtt sztorik jobban teljesítenek mint a stúdióban készült felvételek. A legizgalmasabb észrevételeket itt lehet áttanulmányozni.
Forrás: Social Media Today