Egy egyszerű, vicces és olcsó megoldást keresett egy Santa Monica-i startup, akik vizet akartak árulni. Az ásványvíz különlegessége, hogy az osztrák Alpokból vitték el Amerikába a tiszta vizet, ami valljuk be nem túl olcsó, és nem is túl környezetbarát, de ha ez az üzleti terv, akkor valahogy el kell adni a terméket. A Liquid Death azaz folyékony halál néven piacra dobott alumínium dobozos víz szlogenje az, hogy meggyilkolja a szomjúságot, a csomagoláson pedig egy koponya látható.Két változat elérhető, nem meglepő módon szénsavas és szénsavmentes. A vásárlók pedig imádják.
Egy újabb, 23 millió dolláros tőkeinjekciót kapott a cég, most éppen olyan szereplőktől mint a Pernod Ricard-csoport befektetési cége, vagy éppen Fat Mike, a NOFX punkzenekar vezetője. Mostanra összesen 34 millió dollárt ér az ötlet. Az ötletgazda Mike Cessario azt mondta, hogy a fémdobozos energiaitalok és üdítők mellett igen is felveheti a versenyt a fém dobozos víz is, főleg ha szimpatikus a vevőknek az üzenete.
Hogy mennyire átjött az üzenet és az egyszerű, de úgy látszik népszerű logó, azt az is bizonyítja, hogy a víz mellett nagyon sokan vesznek Liquid Death logós és szlogenes pólókat és kapucnis pulóvereket is.