Új funkciót tesztel az Instagram, amitől azt várják, hogy többen kattintanak majd a sztorikra, ha látnak alatta egy jelzést, hogy mennyi idejük van még megnézni, mielőtt teljesen eltűnik.
A fő kérdés ugye az, hogy hogyan működik ez majd a gyakorlatban, hiszen valaki a nap sztorijához adhat tartalmat reggel, aztán délben, majd délután is, így egyáltalán nem egységes, hogy melyiknél mikor jár le a 24 óra. Ha azt mutatja, mikor jár le a reggel posztolt sztori, az eléggé megtévesztő lehet, hiszen az utoljára posztolt, az akár még teljesen friss is lehet. Persze az is lehet, hogy nem is az a lényege az egésznek, hogy pontos időkódokat mutasson, hanem hogy emlékeztessen mindenkit, hogy ezek nem örök életű bejegyzések, és hasonló hatást érjenek el, mint mikor egy akciós ajánlatnál kiírják a webáruházak, hogy már csak 15 percig él az akció. Ez viszont azzal járhat, hogy növelheti a stresszt az applikáció használata közben, ami nem biztos, hogy olyan jó üzenet.
A tesztelés még nagyon az elején jár, így nem tudni, hogy mikor vezethetik be, vagy egyáltalán mennyire tetszik a funkció a tesztelőknek.
Forrás: Social Media Today