Egy új jelentés szerint több időt töltenek a TikTokon az Egyesült Királyság és az Egyesült Államok felhasználói, mint a Youtube-on, ez pedig azt jelenti, hogy nagyobb az elköteleződés az alkalmazás iránt.
A jelentést az App Annie adta ki, amely szerint a TikTok mára végérvényesen felforgatta a streaming és a közösségi oldalakat. Az is kiderült, hogy összességében még a Youtube vezet, de ennek oka az, hogy alapvetően több a felhasználója. Viszont ha az alkalmazáson töltött időt a felhasználók számára vetítik, kiderül, hogy a TikTok felhasználói több időt töltenek az alkalmazással. A felmérés csak az androidos telefonokra vonatkozik, és nem tartalmazza Kínát, ahol a TikTok, azaz helyi nevén Douyin hatalmas bázist tudhat maga mögött.
A jelentés arra is kitér, hogy úgy tűnik, hogy a Youtube lassan mindenkit elér, aki az interneten megtalálható, legalábbis a demográfiai adatokból arra lehet következtetni, hogy nagyon széles réteg használja, ez azonban a TikTokra még nem mondható el, ott viszont van egy sokkal szűkebb, és jól körülhatárolható réteg, akik közül nagyon sokan használják az alkalmazást. És arra is kitér, hogy összességében azok az alkalmazások, ahol az élőzés kiemelt szerephez jut, és a felhasználók közvetlenül tudják jutalmazni és anyagilag is támogatni a tartalomelőállítót, globálisan is egyre népszerűbbek. A legnagyobb feltörekvő, akire oda kell figyelni az App Annie szerint, a Snapchat.
Forrás: BBC