Új-Zélandon teszteli az Instagram az új, térképes keresési funkciót, amely segítene a helyi vállalkozásoknak szem előtt lenni. Nem csak éttermeket, vagy üzleteket vagy szórakozóhelyeket, de összességében bármilyen érdekes helyszínt fel lehetne itt fedezni, és meg lehetne nézni, mások milyen posztokat töltöttek fel onnan. A térkép eléggé interaktív lenne, azonnal meg is lehet nézni a feltöltéseket, ehhez nem kellene egy újabb oldalra mennie a felhasználónak.
A vállalkozások ráadásul olyan adatokat is megoszthatnának, ami segíti a felhasználókat a döntésben, például jelezhetnék, hogy meddig vannak nyitva, milyen árkategóriába tartoznak, és a pontos címet.
Az Instagram legutóbbi közleménye szerint olyan 200 millió vállalkozás használja a minden hónapban az alkalmazást, a felhasználók 90 százaléka pedig legalább egy vállalkozást követ.
Forrás: Social Media Today