hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Valószínűleg sokan vártak már az Instagram mostantól elérhető frissítésére, a lájkolható sztorikra. Eddig csak úgy lehetett a tetszést kifejezni, ha közvetlen üzenetet küldött a felhasználó, ez pedig a tartalomelőállítónak, de a követőknek sem volt egy túl kényelmes és izgalmas megoldás.  Ennek azonban vége. 

Amint azt Adam Mosseri, az Instagram vezetője bemutatta, a sztorik alsó sávjában megjelenik egy új szív-ikon, amire rábökve lehet tudatni a tartalomelőállítóval, hogy tetszett a sztorija. A lájkok nem nyilvánosak, az alkotók a sztorik statisztikai adatai között láthatóak, és egy kis szív kerül azon nézők neve mellé, akik külön is jelezték, hogy tetszik nekik a bejegyzés. 

https://twitter.com/i/status/1493299070823141379

Az újítás praktikus módja lehet a történetek iránti elkötelezettség növelésének, miközben egy újabb jelzést adhat az Instagram számára a bejegyzések rangsorolásához a hírfolyamban, és kiemelheti azokat, amelyek valószínűleg érdekesek, illetve a hirdetőknek és partnereknek is hasznos visszajelzés lehet. 

Az újítás már él, a bevezetése fokozatos lesz a felhasználóknál. 

Forrás: Social Media Today