hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Nem újdonság, hiszen sokan, sokszor elmondták már, és egyfajta közhellyé nőtte ki magát az a megállapítás, hogy a pandémia alapvetően megváltoztatta az emberi kapcsolatokat. Csökkent a személyes interakció, megnövekedett  az online kapcsolatok jelentősége, ott volt az otthoni munkavégzés, VR-találkozók, beszélgetős szobák. 

A Meta viszont arra emlékeztet, hogy miközben lassan visszatérünk a normális szintre, ezeknek a trendeknek a nagy része állandóan velünk marad, ezt pedig a márkáknak figyelembe kell venniük a közönségükkel való kommunikációjuk során. 36 000 felnőtt bevonásával végztek ezzel kapcsolatban felmérést, ami 12 piacot érintett.

A válaszadók 72 százaléka a azt mondta, hogy a járvány miatt újragondolták, kik a legközelebbi barátaik. A fiatalok a leginkább nyitottak az új technológiák használatára a kapcsolatok javítása érdekében (az új technikák közé sorolták  a kiterjesztett és a virtuális valóságot is). Ugyanakkor minden felhasználó érzi, hogy a technológia nagyobb szerepet fog játszani a személyes kapcsolatok fejlesztésében.

A világszerte megkérdezett emberek 37 százaléka számolt be arról, hogy a világjárvány következtében újraértékeli az életét, és az eddigi prioritásait.

Meta szerint ezek a trendek a márkakapcsolatokra is kiterjednek majd, a fogyasztók egyre inkább keresnek autentikusabb, mélyebb kapcsolatokat a márkákkal, ami új lehetőségeket kínálhat a közösségépítésre és a kapcsolódásra.

A kutatás részletesebb eredménye innen érhető el