Az alkalmazás esetleges amerikai betiltása miatt a TikTok ellentámadásba lendült, és különféle beszámolókat tett közzé arról, hogy a platform miként segítette az amerikai vállalkozásokat és tágabb értelemben az amerikai gazdaságot, miközben kulcsfontosságú hirdetési partnerekkel is találkozik, hogy eloszlassa a kínai kormánnyal való lehetséges kapcsolataival összefüggő aggodalmakat.
Ez nem valószínű, hogy befolyásolja az amerikai politikusok és törvényhozók döntését az alkalmazásról, de az biztos, hogy nem ül ölbe tett kézzel a cég.
Az elmúlt hét során a TikTok egy sor történetet közölt arról, hogy a platform miként segítette a hétköznapi amerikaiakat abban, hogy hobbijukat üzletté alakítsák az alkalmazáson keresztül.
A TikTok vezérigazgatója, Shou Zi Chew két videót is közzétett az alkalmazás fő TikTok csatornáján, amelyben segítséget kér a felhasználóktól, hogy lobbizni tudjanak helyi képviselőiknél az alkalmazás mentése érdekében.
Ezek a megmozdulások mutathatják, milyen közel áll a TikTok-tiltás valószínűsége, mivel a platform minden tőle telhetőt megtesz az aggodalmak kezelésére, és befolyásolja az alkalmazással kapcsolatos véleményeket.
Forrás: Social Media Today