A TikTok további támogatást szeretne adni a zenészeknek egy új Artist Impact Programon keresztül, amely segít a kevésbé ismert művészeknek hozzáadni zenéiket a TikTok kereskedelmi zenei könyvtárához, hogy aztán rájuk lehessen találni a hirdetési kampányokban való felhasználásukhoz.
Ahogy a Tiktok mondja:
A program lehetővé teszi az előadók számára, hogy bevételt szerezzenek zenéikkel a TikTokon azáltal, hogy elérhetővé teszi a vállalkozások számára, hogy felhasználják azt tartalmukban, így példátlan lehetőségeket biztosít számukra, hogy felfedezzék őket a világ piacain. A Kereskedelmi Zenekönyvtárban a tehetségek és az előadók által vezetett zenék kínálatának fellendítése érdekében a TikTok számos globális disztribúciós partnerséget írt alá olyanokkal, mint a Believe, a DistroKid és a Vydia, lehetővé téve az előadóknak, hogy kihasználják az őket felhasználó márkák hirdetési költségvetését.”
Ez segíthet több zenésznek abban, hogy a hirdetési kampányok révén elismerést kapjon, ugyanakkor a hirdetők számára ismeretlen számokhoz is hozzáférhet, amelyek segíthetik márkaépítési erőfeszítéseiket.
Forrás: Social Media Today