A TikTok bejelentette, hogy új partnerséget köt a Warner Music-kal, amelynek eredményeként a TikTok engedélyt kap a Warner teljes zenei könyvtárára a TikTok, TikTok Music, CapCut és a TikTok Commercial Music Library alkalmazásban való használatra, különböző formában.
A TikTok hónapok óta tárgyal a nagy zenei kiadókkal az alkalmazás zenehasználatának értékével kapcsolatos folyamatos vita közepette. A Warner, a Universal és a Sony azt szorgalmazta, hogy a TikTok nagyobb arányban ossza meg velük a hirdetési bevételeit, és növelje a zenei jogaikért fizetett jogdíjakat, ami miatt a tárgyalások egy időre megtorpantak.
Most azonban a TikTok áttörést ért el, legalábbis a Warnerrel, ami segít megszilárdítani pozícióját a Warner művészek kulcsfontosságú zenei promóciós partnereként.
A TikTok a zenei promóció fő platformjává vált az utóbbi időben, és számos kiadó kifejezetten arra törekszik, hogy előadói zeneszámait a fejlődő TikTok trendekhez igazítsa. Vannak, akik odáig jutottak, hogy a TikTok használatának megfelelően megváltoztatták a számok címét, és mivel az alkalmazás a virális trendek révén milliárdos rekordeladásokat eredményez, ésszerű, hogy a kiadók odafigyeljenek, és megpróbáljanak ilyen változásokkal dolgozni.
A TikTok a következő hónapokban várhatóan bejelenti az új megállapodásból fakadó további fejlesztéseket is.
Forrás: Social Media Today