Az Instagram elkezdte mutatni, hogy hányszor osztanak meg egy bejegyzést. Ezt a mutatót korábban a márkák és az alkotók csak a platform adminjában láthatták.
Az Adweek és több más forrás is felfigyelt arra, hogy a mérőszám a megosztás ikonja mellett jelent meg nemrég, az egyik forrás pedig már augusztusban felfigyelt a nyilvános megosztások számlálására. Más források szerint a funkció még nem látható a fiókjaikon.
Márciusban az alkotói gazdaság hírlevele, amelyet Lindsey Gamble, a Mavrck influencer-platform influencer innovációs igazgatója írt, megjegyezte, hogy a Reelsbe jönnek a nyilvános számok a megosztásokra, de az Instagram hírfolyamáról nem volt szó.
Az Adweek megjegyzi, hogy megosztás növekvő jelentősége a felhasználói viselkedés megváltozását tükrözi. Adam Mosseri, az Instagram vezérigazgatója mondta a nyár elején egy podcastban, hogy a tinik idejük nagy részét az Instagramon töltik a csetben, ezt követi a Stories, majd a hírfolyam. Szintén szerepet játszik az elköteleződött emberek növekvő jelentősége a marketingstratégiákban, mivel a szájról szájra terjedő terjedés a digitális felé halad, és a ügyfél és az influenszer közötti határ elmosódik.
Minden bizonnyal erre vezethető vissza, hogy a legfontosabb szám a megosztás lesz, és nem a szimpla lájk. De amint mond erről valami hivatalosat a Meta, jelentkezünk.