A YouTube a saját blogján jelentette be, hogy a Nilesen felmérése alapján az összes streaming szolgáltató közül ők lettek az elsők Amerikában.

A cég kimutatása szerint tavaly a Youtube volt a legnézettebb, megelőzve a Netflixet, a Hulut és a Disney+-t is, és ebben a számításban még csak nincsenek is benne a YouTubeTV nevű különálló, tévéműsorok közvetítésére szolgáló app adatai.

A YouTube nagyon büszke a Shorts sikerére, ami 100 százalékkal nőtt a 2023 januárja és szeptembere közötti időszakban. Ráadásul az embereket nem zavarja, hogy ezek alapvetően a mobilok kijelzőjére lettek kitalálva, és a tévéken is nézik a videókat.

A büszkélkedésbe az is belefért, hogy a felhasználók már világszerte több mint 1 milliárd órányi YouTube-videót néznek a tévéjükön, és 400 százalékkal nőtt azoknak a feltöltőknek a száma, akiknek a videóit többségében már ezeken az eszközökön nézik a felhasználók.

Forrás: PCWorld