A YouTube Shorts, a népszerű videómegosztó platform rövid videós platformja jelentős változáson megy keresztül. A Google bejelentése szerint a korábbi 60 másodperces limit helyett már akár 3 perces Shorts videókat is készíthetnek a tartalomgyártók. A kreatív alkotók számára mostantól összetettebb történeteket mesélhetnek el, részletesebb bemutatókat készíthetnek, vagy egyszerűen csak több időt tölthetnek el a nézők szórakoztatásával.

A hosszabb videók bevezetése a Shorts platformon valószínűleg tovább növeli a népszerűségét, és még inkább felveszi a versenyt a TikTokkal és az Instagram Reelsszel. A felhasználók számára is előnyös a változás, hiszen változatosabb és hosszabb tartalmak közül válogathatnak.

A YouTube egyelőre nem közölt részleteket arról, hogy a hosszabb videók milyen hatással lesznek a Shorts platform algoritmusára és a videók megjelenítésére. A változás viszont október közepétől ér majd a felhasználókhoz.

Forrás: 9to5google