Annak ellenére, hogy látszólag elveszítette növekedési lendületét, a BeReal azt mondja, hogy még nem kell temetni őket. Egy új frissítéssel jönnének vissza, amely lehetővé teszi, hogy a hírességek és a márkák saját fókuszba kerüljenek az adatfolyamban. Mindezt persze azért, hogy a márkák és a hírességek elkezdjenek érdeklődni a BeReal iránt.
Az egyik új funkció neve RealPeople, amely a neves felhasználók frissítéseit tartalmazza, a másik a RealBrands, ami hivatalos márkafiókokat, amelyek promóciókat és ajánlatokat mutatnak be az alkalmazásban.
A frissítés a RealPeople hírfolyam kibővítése, amelyet a BeReal tavaly május óta tesztel, és a platform nagyobb érdeklődést szeretne felkelteni azáltal, hogy megmutatja, a hírességek olyanok, mint mi.
A Be Real azt mondja, hogy a RealPeople lehetőséget kínál ismert embereknek, hogy a valóságot megőrizzék, és megosszák a kulisszák mögötti pillanatokat, hogy mi, a közösségük bepillanthassunk az színpadon kívüli életükbe. „Szűrés nélküli, szerkesztetlen, forgatókönyv nélküli pillanatok.”
A RealBrands nagyjából ugyanezt teszi, csak márkákkal. Meglátjuk, elkezd-e újra felívelni a platform népszerűsége ezektől, bár a cég azt állítja, eddig sem állt le a növekedésük a közhidelemmel ellentétben.
Forrás: Social Media Today