Az Ofcom új tanulmányai kimutatták, hogy a TikTok ma a legnépszerűbb hírforrás a 12-15 évesek körében. A brit kommunikációs felügyelet legfrissebb jelentése szerint a videóalkalmazás megelőzte az Instagramot és a YouTube-ot a korosztály vezető hírszolgáltatójaként.

A TikTok immár a 12 és 15 év közötti gyerekek 28 százalékának nyújt híreket, a YouTube és az Instagram pedig egyaránt 25 százalékot tesz ki.

Ennek ellenére a BBC a korosztályba tartozók 39 százalékát eléri minden csatornáján, a televíziótól a közösségi médiáig, rádióig és egyebekig.

Mostanra minden tizedik felnőtt a TikTokot használja hírforrásként, több mint a Channel 5 és a BBC Radio 1. A 16 és 24 év közöttiek emellett 30 százalékkal nagyobb valószínűséggel kapják meg híreiket a közösségi médiából, mint a felnőttek, és ennek a korosztálynak csak 6 százaléka olvassa a hagyományos online híroldalakat.

A magyar fiataloknál is tudjuk mi a helyzet, ez a Be Social tinikutatásából olvasható ki: