A Coosto bejelentette ChatGPT integrációját, amely lehetővé teszi a Coosto-felhasználók számára, hogy teljesen automatizált tartalmat állítsanak elő a márkájukhoz és a releváns piaci trendekhez kapcsolódóan. A ChatGPT tartalomgenerátor olyan tényezőket vesz figyelembe, mint az üzenetek hossza platformonként, hangnem, piaci trendek, nyelv és hangulat.

A tesztek kimutatták, hogy az automatizált tartalomgyártás az idő töredéke alatt történik meg a hagyományos tartalomkészítéshez képest. Egyes esetekben a jelentések szerint akár 98 százalékkal gyorsabb, miközben megőrzi a minőséget.

Az MI tartalomgenerátor célja a tartalomkészítők támogatása ahelyett, hogy átvenné a munkájukat. Az input szintje nagymértékben meghatározza az automatikusan generált közösségi média másolat minőségét.

”A mesterséges intelligencia terén szerzett hátterünk arra késztetett bennünket, hogy több éven át különböző MI-modelleket fogadjunk el. Jó ideje követünk olyan kezdeményezéseket, mint például az Open AI, és ésszerű, hogy együtt dolgozzunk abban a világban, amelyben tevékenykedünk” – mondja Toine Verheul vezérigazgató. „A mesterséges intelligencia használatával kapcsolatban is vannak eltérő hangok, és úgy gondoljuk, hogy ez valójában pozitív. Kommunikációra van szükségünk a további fejlődéshez a helyes irányba” – teszi hozzá Verheul. „A Coostonál az MI-t hasznos eszköznek tekintjük ügyfeleink számára, de mindig az ügyfél kezében marad az irányítás.”

A Coosto AI tartalomgenerátora jelenleg elérhető a Coosto ügyfelei számára, és az érdeklődők ingyenesen tesztelhetik.