Vagy már az. Legalábbis a világ egy részén, mert nálunk egyelőre nem elérhető az alkalmazás, de ami késik nem múlik.

Hogy mi az a Lemon8? Úgy írnak róla, hogy a fiatal kreatívok helye, ahol sokféle tartalmat oszthatnak meg. Nagyjából az Instagram és a Pinterest keresztezéseként néz ki, amely a termékekre összpontosít, és kiemeli bizonyos termékkategóriák tartalmát, beleértve a divatot, a sminket, étkezés, utazást stb.

Az alkalmazás valójában 2020 óta létezik, és valamelyest népszerű az ázsiai országokban. Most azonban az Egyesült Államokban is növekszik, és a Lemon8 az elmúlt héten bekerült a 10 legnépszerűbb alkalmazás közé.

És hogy ki a tulajdonos? A ByteDance. Igen, az a kínai cég, amit most teljes erővel próbálnak világszerte tiltani, minimum kormányzati eszközökön.

Úgy tűnik tehát, hogy a ByteDance arra törekszik, hogy fellendítse a Lemon8-at az amerikai piacon, ami akár egy menekülőútvonal is lehet számára, ha a Tiktokot végül betiltják.

Ha az alkalmazás megjelenik Magyarországon is, azonnal írunk róla részletesebben is.

Forrás: Social Media Today