Sokszor írtuk már itt a Marketing Morzsákon, hogy a Facebook nem igazán akar változtatni a hirdetési alapelvein, azaz akár továbbra is hazudhatnak hirdetésekben a politikusok, ők abba nem szólnak bele. Ez továbbra is így lesz, viszont a nyártól jóval több irányítást adnának a felhasználók kezébe.
Például, ha valaki úgy érzi, hibásan került egy adott célcsoportba, megváltoztathatja azt, és többet nem kap egy adott pártról szóló hirdetést. De konkrétan témákat is megjelölhet, hogy mit nem szeretne látni. Egyelőre nem világos, hogy ez csak a közéletre vonatkozik, vagy konkrét cégeket is letilthatunk-e, de majd a nyártól kiderül.
Amikor ráadásul teljes hajrájába fordul az amerikai elnökválasztás, szóval valóban csapást kell majd vágniuk a káoszban, ha nem akarnak olyan balhét, mint legutóbb, aminek az utóhatásai még most, három évvel később is érezhetők.
Forrás: The Washington Post