A Facebook egy e-mailben és egy oldalon írt arról, hogy mennyire elkötelezettek amellett, hogy a vállalkozások kapcsolatban maradjanak a saját közösségükkel, különösen olyankor, amikor a zavarok és a gyakori változások megnehezítik a normál kommunikációt.

“Tudjuk, hogy jelenleg számos vállalkozás váratlan kihívásokkal néz szembe, köztük a ügyfelekkel kialakított kapcsolat fenntartásának nehézségével, ezért szeretnénk megosztani néhány dolgot arra vonatkozóan, hogyan veheted sikerrel ezeket a nehézségeket, és maradhatsz kapcsolatban ügyfeleiddel.”

– írják.

Ezért aztán tanácsokat ad:

Gyakori frissítések közzététele – A bejegyzések közzététele nagyszerű módszer arra, hogy az ügyfeleink naprakészek lehessenek a minket érintő változásokkal kapcsolatban. Közzétehetjük a megváltozott nyitvatartási időnket, megoszthatjuk a biztonságot szolgáló intézkedéseinket, illetve bemutathatjuk, hogy az ügyfeleink hogyan tudnak továbbra is rendelést leadni a vállalkozásunk felé.

Az ügyfélkapcsolatok megtartása – Az ügyfelek közvetlenül a Facebookon is felvehetik velünk kapcsolatot, ha megváltozott a szokásos nyitvatartási időnk vagy bezárt a vállalkozásunk. Győződjünk meg arról, hogy a Bejövő üzenetek funkció be van állítva, hogy megválaszolhassuk a kérdéseket, és takarítsunk meg időt azzal, hogy automatikus választ állítunk be a gyakran ismételt kérdésekhez, például a boltbezárásokkal kapcsolatban.

Az események áthelyezése az online térbe – Mérjük fel, hogy a vállalkozásunk mely részei tolódhatnak el az online világ felé – különösen most, hogy az otthon maradó emberek több időt töltenek a készülékeiken. Ha halasztanunk vagy törölnünk kell egy eseményt, igyekezzünk ingyenes élő Facebook-találkozót szervezni helyette. Ha a boltunk bezárt, a termékeinket vagy szolgáltatásainkat továbbra is bemutathatjuk például élő adások keretében.

Ezeken kívül egy rakás tanácsot találunk a Facebook kapcsolódó oldalán, ahonnan az Erőközpont is elérhető.