hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Adatok alapján azt lehet mondani, hogy az angol fiatalok oltási hajlandósága a legalacsonyabb, ugyanis a 16-29 évesek jelentős része hezitál, hogy részt vegyen-e az oltási programban. Az angol kormány ezért most a közösségi oldalakkal kezdett el dolgozni, hogy minél több fiatalt győzzenek meg arról, hogy az oltás az egyik legfontosabb pontja a vírus elleni védekezésnek. 

Annak ellenére, hogy két nap alatt egymillió vakcinára jelentkeztek az angol fiatalok, még így is sokan vannak, akik nem igazán döntötték még el, hogy szeretnék-e az oltást. Ez azért veszélyes, mert az adatok szerint pont ebben a korosztályban terjed nagyon a delta variáns. Ezért most azt szeretnék, ha a közösségi oldalak is segítenének abban, hogy visszaszorítsák az álhírek, hamis információk terjedését. A Snapchaten lesznek olyan matricák, amikkel azt lehet tudatni a nagyvilággal, hogy valaki megkapta az oltását, illetve az a cél, hogy megbízható információkhoz juttassák a fiatalokkal az oltásokkal kapcsolatban és a felmerülő kérdéseikre szakavatott orvosok válaszoljanak. A TikTok is matricákkal készül, valamint szakemberek videóit ajánlja majd a fiatalabb korosztálynak, és a kormány programjában a Facebook és az Instagram is hasonló szerephez jut. 

Angliában elértek az oltási program utolsó fázisához, fontos azonban látni, hogy a fiatalokat nem feltétlenül ugyanazokon a csatornákon keresztül tudják megszólítani, mint az idősebb generációt. Miközben az országban a legtöbb új esetet a delta-variáns okozza, amely az oltatlan fiatalok között terjed a leggyorsabban. 

Forrás: Sky News