A BTS nevű K-Pop banda egyik hobbija, hogy ha kikerül egy új klipjük a Youtube-ra akkor az általában megdönti a rekordokat. Így tulajdonképpen nem is olyan nagy csoda, hogy a Youtube legnépszerűbb reklámjának is köze van a BTS-hez.
A Cannes Lions nemzetközi reklámfesztiválon megmutatták, hogy melyek lettek a 2020 június 1 és 2021 május 30 közti időszak legsikeresebb és legnépszerűbb reklámjai a Youtube-on, attól függően, hogy melyiket hányszor nézték végig és milyen gyorsan léptették el a felhasználók. A TOP 10 lista elején a BTS és a Hyundai reklám végzett.
635 millió megtekintést tudtak hozni a legnépszerűbb reklámok, aminek 16,5 százaléka a Hyundai és a K-Pop zenekar közös egyperces reklámja volt, amit a Föld Napja alkalmából hoztak ki, és a zenekar tagjai többek között arról beszélnek, hogy ha a nagyobb cégek nem változtatnak a környezetvédelmi irányelveiken, akkor mennyi minden fog hiányozni a zenekar tagjainak, amik egészen egyszerűen eltűnnek.
A listából kiderül egyébként, hogy az ismert emberek még mindig sokat adnak hozzá a reklámokhoz, Michael B. Jordannel közös Amazon reklám a harmadik lett, Robert De Niro Svájcot népszerűsítő reklámja pedig a hetedik, a Nike rengeteg sportolót felvonultató reklámja az ötödik helyen végzett.
A listán szereplő reklámokat itt lehet megnézni.