Az oktatás is elkezdte felfedezni magának a közösségi oldalakat, annak ellenére, hogy eddig évekig arról volt szó, hogy ezek leginkább csak elvonják a figyelmet a tanulásról.
Most azonban úgy tűnik, hogy vagy megváltozott a nézet vagy éppen hogy felvették az oktatásban dolgozók a kesztyűt, ugyanis egyre jobban beigazolódni látszik, hogy a közösségi oldalak szerves részei lehetnek az oktatásnak. Már csak egy olyan egyszerű példából kiindulva, mennyit segíthet továbbtanulásnál, ha egy diák gyorsan tud belsős információkat szerezni egy egyetemről a már oda járó diákoktól akkor is, ha az az iskola történetesen egy másik kontinensen van. Vagy olyan egyetem óráin tud online is részt venni, amiket a világ másik felén tartanak, de a téma érdekli. Ez pedig a járvány alatt még inkább felerősödött.
Miután a diákok nem tudnak fizikailag részt venni az órákon, a közösségi média szerepe megnőtt. Tanárok használják arra, hogy a diákokkal információkat, feladatokat osszanak meg, a diákok ott készítik el és beszélik meg azokat a feladatokat, amiket csoportban kell elvégezni, és egyre inkább kiderült, hogy a közösségi oldalak már nem csak a szórakozás és a hírek forrásai, hanem az oktatásban is hatalmas szerepük van, és lehet majd akkor is, mikor minden visszatér a régi kerékvágásba.