#naladaPICKlabda

A PICK idén nyáron megmozgatja a fogyasztói közösséget: új, limitált szériás termékajánlatokkal és kommunikációjában a fiatalabb korosztály által kedvelt platformokon jelenik majd meg, ahol mikroinfluenszerek bevonásával indítja el új online, közösségépítő kampányát.

Háttér: A PICK termékei több mint 150 éve népszerű hozzávalói egy-egy közösségi programnak, legyen szó családi, vagy baráti összejövetelekről.  A közösségi élményekhez hozzájárulva, a nyári sportesemények és a sportolás apropóján a márka „Szurkoljunk együtt!” szlogennel olyan egyedi, focis „in-out” termékekkel és szurkolói csomagajánlatokkal várja a fogyasztókat június és július hónapokban, amik mind csomagolásban, in-store megjelenésben, mind pedig a termékkel kapható ajándékban is egyediek.

A PICK Téliszalámi termékek 70 g-os szeletelt változatait a foci csapatok kezdő létszámával megegyező mennyiséggel, +11 százalékkal túltöltik. Továbbá, ebben az időszakban a meccsnézések és baráti összejövetelek népszerű snackjei, a PICKSTICK termékek, a „Te csapatod, a Te ízed” szlogennel és tematikus focis dizájnnal ellátva kerülnek a polcokra. A Téliszalámi és Rákóczi rúdáru szalámik időszakosan szurkolói ajándékkal (mini focilabda) egészülnek ki a kampány ideje alatt a legtöbb kereskedelmi üzletben.

Kampánycél:

A kampány fő célja, hogy a PICK a nyári együttlétek, a közös szurkolások közösségépítő hozzávalójává váljon, legyen szó online, társasági eseményekről vagy kisebb baráti, családi összejövetelekről. Mindezt az online csatornák újszerű kihasználásával és a fiatalabb célcsoport kiemelt elérésével szeretné megtenni a nyári sportesemények ideje alatt. A nagymúltú márka tematikusan először csatlakozik kampány szinten egy, a fogyasztókat ennyire megmozgató aktualitáshoz, az újszerűséget pedig tovább építi egy olyan csatorna beválasztása a kampánykommunikációba, mint a TikTok.

„Ezen a nyáron talán ismét fellélegezhetünk kissé; ha még szűk körben is, vagy csak az online térben, de újból átélhetjük a társasági alkalmak kohéziós erejét és együtt szurkolhatunk vagy izgulhatunk a nyári sporteseményeken, közösen élhetjük meg a sikereket. Szeretnénk valamilyen formában ezeket az együttléteket támogatni és megmozgatni a magyar közösséget limitált kiadású termékeinkkel, in-store, és újszerű közösségi média kommunikációnk által.” – mondta el Király Krisztián, Business Development Manager.

Kreatív koncepció:

A #naladaPICKlabda online, közösségi média és PR kampány a PICK egyik limitált szériás elemére épít, ugyanis a fogyasztók ez időszak alatt ajándék mini focilabdát kapnak a promócióban résztvevő rúd kiszerelésű PICK Téliszalámik és Rákóczi szalámik vásárlása esetén. Az ajándék minilabda széleskörűen felhasználható: stresszlabdaként, akár kötetlen játszadozáshoz otthon, munkahelyen, vagy éppen kirándulás során kihívások elé állítva ismerősöket, rokonokat. Több mint negyedmillió mini focilabdát szerezhetnek meg a vásárlók, amivel részt vehetnek a #naladaPICKlabda TikTok és Instagram kihívásban, ahol értékes nyereményekért indulhatnak.

A május 25-én startoló kampányhoz júniusban TikTok véleményvezérek is csatlakoznak: fiatal mikroinfluenszerek fogják megmutatni, hogyan tudnak a vásárlók az ajándék mini labdával dekázni, kezet erősíteni vagy éppen lazítani, stresszt levezetni. A nyertes pályázók sorsolás útján értékes nyereményekben (fejhallgató, focilabda vagy sportkamera) részesülhetnek, illetve a legizgalmasabb felvételeket egy vágott videó formájában teszi közzé a PICK június 30-át követően.

Mindemellett egy egyedi, szendvicsrecepteket is ajánló microsite-tal egészül ki a kampány, naladapicklabda.hu címmel, ezzel is támogatva a társasági események előkészületeit.
„Terítéken a foci” – avagy receptjeivel a PICK adja a kezdő 11-et: az ide látogatók összesen 15 darab szendvicsrecept közül válogathatnak, amelyből öt darab a szurkolást támogatja, olyan fantázianevekkel, mint a „Gólöröm”, a „Szöglet” vagy a „Döntetlen”.  A további tíz „nemzetek szendvicse” recept június 10-től kerül ugyanitt megosztásra, inspirációt adva a különböző nemzetek ízvilága által. Emellett a nyereményjátékkal kapcsolatos összes információ is ezen az oldalon lesz elérhető.

Alkotók listája:

Megbízó: PICK Szeged Zrt.

Projekt manager: Király Krisztián

Brand manager és social média specialista: Zsapka Anna

Média és digitális marketing specialista: Ujfaludi Flóra Barbara

Termékmenedzser: Baloghné Harkai Zsuzsanna

Social media ügynökség: Be Social Kft.

Client Service Director: Ölveczky Tamás

Senior Account Manager: Hell Csilla

Projektmenedzser: Radovits Váradi Ágnes

Art director: Gál László

Copywriter: Varga Nikolett, Kovács Andrea Bernadett

Fejlesztők: Basa Bence, Forgó Attila, Sunyovszki Mátyás

Kampánymenedzser: Pintér Kristóf

Kampány moderátor: Sütő Ádám

PR-ügynökség: FleishmanHillard Café

Public Relations Account Executive: Fehér Emma

Public Relations Senior Account Executive: Csula-Albert Andrea

Account Director: Szigeti Györgyi