Új útmutatóval jelentkezett a Pinterest, amiben azt hangsúlyozzák, hogy a pozitív szemlélet a legfontosabb, és finoman beszólnak azoknak a közösségi oldalaknak, amik ehelyett a lájkok vagy a megosztások vagy a kommentek számában mérik a sikereket. 

A Pinterest szerint minden márkának fel kell tennie a kérdést, hogy tényleg megéri-e megosztani, összeugrasztani és vitára sarkallni az embereket, hogy több interakciót kapjon egy bejegyzés. Ehelyett arra hívják fel a figyelmet, hogy interakció pozitív bejegyzésekkel is elérhető. 

Felméréseik szerint az emberek többsége belefáradt, hogy állandóan harcolnia kell a közösségi oldalakon, jobban odafigyelnek a mentális egészségükre, és kerülik a negativ dolgokat. Népszerűek azok a bejegyzések is, amik azt sürgetik, hogy pozitív dolgokra van szükség a világban. Azt mondják, hogy az emberek azokra a márkákra emlékeznek jobban, amiket pozitív szemléletűnek tartanak, és amiknek az üzeneteitől jobban érzik magukat. Ezekben a márkákban nagyobb a bizadalmuk is,és sokkal szívesebben választják, mikor vásárlásra kerül sor. 

Forrás