Az országok jelentős része úgy tűnik, hogy a felépülés időszakába jutott a járvány elleni védekezésben, vagyis a szigorú kijárási korlátozások után most enyhítenek a szabályokon. Ezzel együtt a Pinterest jelentése szerint az emberek elkezdtek a jövővel foglalkozni, ezért kiadtak néhány tanácsot arra vonatkozóan, hogy mire figyeljenek a márkák, mikor a marketingtevékenységüket tervezik. 

Egy 14 oldalas ötlettárat adtak ki arról (pdf), hogyan lehet a bizonytalanság közepette is inspirálni, és hogyan építhető erre marketing.

Ebből kiderül hogy az emberek már abban az időszakban vannak, ahol tervezik a következő nyaralásukat vagy eseményeket, például egy kerti bulit, vagy akár esküvőt, vagyis optimistán tekintenek a jövőbe. Ebben természetesen a legjobb hír az, hogy a vírusrobbanásnál hirtelen leállt a márkák is újra elkezdhetik a kommunikációjukat tervezni.