A Snap részvények több mint 25 százalékot zuhantak a meghosszabbított kereskedésben csütörtökön, miután a közösségi média cég a vártnál gyengébb harmadik negyedévi bevételről számolt be.
A Snap harmadik negyedéves bevétele 6 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, ami a vállalat 2017-es nyilvános piaci debütálása óta először csökkent egyszámjegyűre. Eközben a Snap nettó vesztesége 400 százalékkal, 360 millió dollárra nőtt, bár korrigált profitról számolt be, részben egy 155 millió dolláros szerkezetátalakítási költség miatt.
A napi aktív felhasználók száma 19 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest, ami azt mutatja, hogy a vállalat az üzleti oldalon tapasztalható nehézségek ellenére is képes embereket vonzani a szolgáltatásba.
Augusztusban a Snap egyébként bejelentette, hogy egy jelentős szerkezetátalakítási terv részeként elbocsátja a vállalat mintegy 6000 alkalmazottjának húsz százalékát. Az időszak átstrukturálási költségének jelentős részét a végkielégítés és a kapcsolódó költségek tették ki.
A csütörtöki közleményben a Snap közölte, hogy a Snapchat+ előfizetéses szolgáltatása „több mint 1,5 millió fizető előfizetőt ért el a harmadik negyedévben, és mára több mint 170 országban kínálják”. A Snap júniusban debütált az előfizetéses szolgáltatásban, amellyel a felhasználók havi 3,99 dollárért hozzáférhetnek az exkluzív és a kiadás előtti szolgáltatásokhoz.
Forrás: CNBC