A TikTok továbbra is bővíteni szeretné az streamen belüli vásárlást, most éppen azzal., hogy bármely videóban lévő objektumot vásárolhatóvá tesz. Tudtuk, hogy ezzel kísérleteznek, de most elindult az élő tesztelés is.
Egyes felhasználók most új kapcsolót látnak a videófeltöltési folyamaton belül, amely lehetővé teszi számukra, hogy bekapcsolják a „Hasonló objektumok azonosítása” funkciót, amely aktiválásakor azonosítja, hogy mit is láthatunk a videóban. Mindebben a TikTok objektumazonosító mesterséges intelligencia segít, és kiemeli az alkalmazásban megvásárolható potenciális termékegyezéseket.
Mint a TikTok gyakorlatilag minden funkciója, ez is már aktív a Douyinben, az alkalmazás kínai verziójában, és már évek óta működik, így több lehetőséget kínál a felhasználóknak, hogy in-stream termékeket találjanak és vásároljanak.
És éppenséggel ez most most Douyin fő pénzkereső tevékenysége. Az alkalmazás 2023-ban több mint 270 milliárd dolláros közvetlen termékeladást eredményezett, ami éves szinten 60 százalékos növekedést jelent, és ez a siker vezérli a TikTok stratégiáját, ami miatt az anyavállalat, a ByteDance azt reméli, hogy megismételheti fejlődését a nyugati fogyasztókkal.
Forrás: Social Media Today