A TikTok továbbra is bővíteni szeretné az streamen belüli vásárlást, most éppen azzal., hogy bármely videóban lévő objektumot vásárolhatóvá tesz. Tudtuk, hogy ezzel kísérleteznek, de most elindult az élő tesztelés is.
![](https://marketingmorzsak.hu/wp-content/uploads/image-268.png)
Egyes felhasználók most új kapcsolót látnak a videófeltöltési folyamaton belül, amely lehetővé teszi számukra, hogy bekapcsolják a „Hasonló objektumok azonosítása” funkciót, amely aktiválásakor azonosítja, hogy mit is láthatunk a videóban. Mindebben a TikTok objektumazonosító mesterséges intelligencia segít, és kiemeli az alkalmazásban megvásárolható potenciális termékegyezéseket.
Mint a TikTok gyakorlatilag minden funkciója, ez is már aktív a Douyinben, az alkalmazás kínai verziójában, és már évek óta működik, így több lehetőséget kínál a felhasználóknak, hogy in-stream termékeket találjanak és vásároljanak.
És éppenséggel ez most most Douyin fő pénzkereső tevékenysége. Az alkalmazás 2023-ban több mint 270 milliárd dolláros közvetlen termékeladást eredményezett, ami éves szinten 60 százalékos növekedést jelent, és ez a siker vezérli a TikTok stratégiáját, ami miatt az anyavállalat, a ByteDance azt reméli, hogy megismételheti fejlődését a nyugati fogyasztókkal.
Forrás: Social Media Today