A TikTok kiadta Ad Library erőforrásának frissített verzióját, amely kereshető betekintést nyújt az alkalmazásban futó összes hirdetési kampányba, adatokkal a hirdetéscélzásról, a regionális elérésről, ki fizetett érte stb.
Az új TikTok Ad Library, amely formátumában nagyon hasonlít a Meta hirdetéskönyvtárához, jelenleg csak európai kampányokhoz érhető el, de értékes forrás lehet azok számára, akik a TikTok hirdetési megközelítéseit szeretnék kutatni.
Amint ebben a példában is látható, megadja a célországot, valamint a hirdetés típusát, dátumtartományát stb., és a TikTok áttekintést ad az alkalmazásban futó hirdetésekről a választott paramétereken belül.
Koppintson bármelyik listán szereplő kampányra, és összefoglalót kaphat a részletekről.
Ez a frissített hirdetéskezelési formátum további célzási részleteket biztosít, minden bizonnyal összhangban a fejlődő uniós hirdetési irányelvekkel.
Forrás: Social Media Today