A TikTok megjelöli azokat a felhasználókat, akik mesterséges intelligencia által generált tartalmat (AIGC) töltenek fel a videómegosztó oldalra más platformokról – állítja a cég, így ez lesz az első olyan nagy videooldal, amely automatikusan felcímkézi az ilyen tartalmakat a felhasználók számára.

A TikTok saját mesterséges intelligencia eszközeivel készített tartalmakat már automatikusan ilyenként jelölik meg a nézők számára, és a cég megkövetelte az alkotóktól, hogy manuálisan adják hozzá ugyanazokat a címkéket a saját tartalmaikhoz, de eddig kikerülhették a szabályokat azzal, ha máshol generált tartalmakat töltöttek fel a TikTiokra.

Mostantól viszont a vállalat elkezdi használni a digitális vízjeleket, amelyeket a Coalition for Content Provenance and Authenticity (C2PA) több iparági csoport hozott létre, hogy minél több AIGC-t azonosítson és címkézzen.

TikTok címkézési tervei a Metát követik, amely februárban tett hasonló bejelentést. A címkézési kísérletek azonban keveset tettek annak érdekében, hogy lassítsák a mesterséges intelligencia által generált képek hatalmas elterjedését a Facebookon.

Forrás: Social Media Today