A YouTube vezérigazgatója, Neal Mohan közzétett egy véleménycikket a The Hollywood Reporterben , amelyben felhívja a figyelmet arra, hogy a youtube-osokat is figyelembe kéne, hogy vegyék a hagyományos tévés díjak, például az Emmy-díj elnyerésében.

Mohan szerint nem biztos, hogy azt várnád, hogy MrBeast egy színpadon álljon Jeremy Allen White-tal. De ha úgy gondolja, hogy az alkotók csak vlogokat vesznek fel a hálószobájukból, akkor van egy nagy hírem. Az alkotóknak írói szobájuk, produkciós csapatuk és üzleti stratégiájuk van. Olyan programozást fejlesztenek, amely nem csak népszerű és releváns, hanem áttöri a határokat.”

Mohan cikke amúgy leginkább a YouTube növekvő szerepéről értkezik az általános szórakoztatásban, különösen a hagyományos tévével való versenyben a figyelemért.

Mohan véleménye az, hogy a legjobb YouTube-felhasználók professzionális megközelítést alkalmaznak a produkciójukhoz, ugyanúgy, ahogy a hagyományos tévés produkciós házak teszik, ezért joggal kell őket is ugyanebben a szellemben tekinteni.

Forrás: Social Media Today