hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Az Instagram alapítói, Kevin Systrom és Mike Krieger új közösségi alkalmazást dobnak piacra, bár ez inkább a tartalomra koncentrál majd, nem a közösségi elemekre. Legalábbis a kezdeti szakaszában.

Az „Artifact” nevű alkalmazás célja, hogy az mi elkötelezettségünk és érdeklődési körünk alapján válogatott hírélményt biztosítson. Ugyanazt a gépi tanulással hajtott megközelítést használja, amely a TikTokot szárnyaló magasságokba lendítette, és az alkalmazáson belüli műveleteit indikátorként használja a személyes tapasztalatok jobb összeállítására.

Az Artifact egy hírcsatornát és üzenetküldést is fejleszt, de a fő lendület a fejlett gépi tanulás használata adja a felhasználók elkötelezettségének fenntartása érdekében.

Forrás: Social Media Today