hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Az Instagram elkezdte mutatni, hogy hányszor osztanak meg egy bejegyzést. Ezt a mutatót korábban a márkák és az alkotók csak a platform adminjában láthatták.

Az Adweek és több más forrás is felfigyelt arra, hogy a mérőszám a megosztás ikonja mellett jelent meg nemrég, az egyik forrás pedig már augusztusban felfigyelt a nyilvános megosztások számlálására. Más források szerint a funkció még nem látható a fiókjaikon.

Márciusban az alkotói gazdaság hírlevele, amelyet Lindsey Gamble, a Mavrck influencer-platform influencer innovációs igazgatója írt, megjegyezte, hogy a Reelsbe jönnek a nyilvános számok a megosztásokra, de az Instagram hírfolyamáról nem volt szó.

Az Adweek megjegyzi, hogy megosztás növekvő jelentősége a felhasználói viselkedés megváltozását tükrözi. Adam Mosseri, az Instagram vezérigazgatója mondta a nyár elején egy podcastban, hogy a tinik idejük nagy részét az Instagramon töltik a csetben, ezt követi a Stories, majd a hírfolyam. Szintén szerepet játszik az elköteleződött emberek növekvő jelentősége a marketingstratégiákban, mivel a szájról szájra terjedő terjedés a digitális felé halad, és a ügyfél és az influenszer közötti határ elmosódik.

Minden bizonnyal erre vezethető vissza, hogy a legfontosabb szám a megosztás lesz, és nem a szimpla lájk. De amint mond erről valami hivatalosat a Meta, jelentkezünk.