hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Méghozzá azért, mert folyamatosan olyan hirdetésekkel bombázta őket, ami a fogyást népszerűsítette. Az Instagram elismeri, hogy ezzel sokakban frusztrációt váltottak ki, így kerülni fogják az ilyen árukapcsolást.

Ahogy azt már sokszor írtuk itt a Marketing Morzsákon a közösségi oldalakkal kapcsolatban, a hirdetések mindig az alapján jelenek meg, hogy az adott embernek mi az érdeklődési köre, mire keresett rá. Egészen biztos mindenki belefutott már olyanba, hogy valamire rákeresett a Google-ön, aztán gyakorlatilag minden oldalon azt látta hirdetésben. Tehát ha valaki megnézte egy autómárka oldalát, onnantól kezdve a Facebook lépten nyomon autós hirdetéseket tolt elé.

Ugyanez történt az étkezési zavarokkal küzdőkkel is, csakhogy itt előjön az a pszichés tényező is, hogy az ezzel bajban lévő emberek alapvetően el akarják ezt tüntetni, ki akarnak gyógyulni, és nem állandóan ezt látni. Sőt, az ilyen hirdetések hajlamosak visszalökni a gyógyulás útján az olyanokat például, akik anorexiában szenvednek.

Szóval az Instagram mostantól leáll ezzel, de egyébként is már eddig is visszafogta az ilyen hirdetéseket. Most még jobban visszaveszi.

Forrás: Guardian