Méghozzá azért, mert folyamatosan olyan hirdetésekkel bombázta őket, ami a fogyást népszerűsítette. Az Instagram elismeri, hogy ezzel sokakban frusztrációt váltottak ki, így kerülni fogják az ilyen árukapcsolást.

Ahogy azt már sokszor írtuk itt a Marketing Morzsákon a közösségi oldalakkal kapcsolatban, a hirdetések mindig az alapján jelenek meg, hogy az adott embernek mi az érdeklődési köre, mire keresett rá. Egészen biztos mindenki belefutott már olyanba, hogy valamire rákeresett a Google-ön, aztán gyakorlatilag minden oldalon azt látta hirdetésben. Tehát ha valaki megnézte egy autómárka oldalát, onnantól kezdve a Facebook lépten nyomon autós hirdetéseket tolt elé.

Ugyanez történt az étkezési zavarokkal küzdőkkel is, csakhogy itt előjön az a pszichés tényező is, hogy az ezzel bajban lévő emberek alapvetően el akarják ezt tüntetni, ki akarnak gyógyulni, és nem állandóan ezt látni. Sőt, az ilyen hirdetések hajlamosak visszalökni a gyógyulás útján az olyanokat például, akik anorexiában szenvednek.

Szóval az Instagram mostantól leáll ezzel, de egyébként is már eddig is visszafogta az ilyen hirdetéseket. Most még jobban visszaveszi.

Forrás: Guardian