Az Instagram tartalommal foglalkozó csapata szerint a 90 másodpercnél hosszabb Reels-bejegyzések közzététele ronthatja az alkalmazásban való elérést.

Ez volt az egyik azon megjegyzések közül, amelyeket a platform csapata megosztott egy múlt heti New York-i alkotói eseményen, amelyen Adam Mosseri, az Instagram vezérigazgatója különféle kérdésekre válaszolt a platformról, az algoritmusról, a munkájukról stb.

És amint arról a The Information munkatársa, Kaya Yurieff beszámolt, Mosseri és az Instagram csapata bemutatott egy olyan diát, amely azt állította, hogy a 90 másodpercnél hosszabb Reels-posztok árthatnak a poszt terjedésének.

Ezen a dián még egy érdekesség látható: az Instagram elismeri, hogy ugyanazt a posztot egyidejűleg más platformra is feltölteni elég hasznos lehet. Ez mindenképpen az ellen megy, hogy a cégek a saját platormjukra szeretnék kizárólagosan csalogatni a felhasználókat.

Forrás: Social Media Today