Az Instagram jelenleg egy új hirdetési formátumot tesztel, amely a felhasználói történetekre helyezett hirdetéseket jelenít meg, ami sokak szerint zavaró és tolakodó. Ezek a hirdetések egy felugró ablakban jelennek meg a történet alján, egy kis CTA (call-to-action) gombbal, amely a felhasználókat a hirdetett alkalmazások felé irányítja.

A 404 Media által megosztott példák alapján az új hirdetések egyelőre a „Super Rumble”-t népszerűsítik, amely a Meta virtuális valóság platformján, a Horizon Worldsben található játék. A hirdetések megjelenése hasonló a mobiljátékokban gyakran látható felugró ablakokhoz, amelyekre a felhasználók gyakran véletlenül kattintanak.

Ez az új hirdetési formátum a felhasználók körében elégedetlenséget váltott ki, mivel zavarónak és tolakodónak tartják. Egyesek úgy vélik, hogy ez a lépés az Instagram azon törekvésének része, hogy növelje bevételeit a hirdetésekből, még akkor is, ha ez a felhasználói élmény rovására megy.

Az Instagram egyelőre nem tett hivatalos bejelentést erről az új hirdetési formátumról, és nem tudni, hogy szélesebb körben is bevezetik-e.

Forrás: Social Media Today