Bár a világban még mindig sok az utazási korlátozás, és várhatóan a járvány második hullámának a felerősödésével újabb korlátozások várhatóak, a Pinterest nagyon optimista. 

A keresések alapján az emberek érdeklődnek az utazások iránt, szép helyeket nézegetnek. Ugyanakkor az is kiderül, hogy az emberek még mindig aggódnak a járvány miatt, ezért inkább az autós utazásokat részesítik előnyben. Nem meglepő módon ezért az olyan keresések emelkedtek, mint hogy országjárás autóval. Népszerűen azok  a kifejezések is, amik szabadtéri tevékenységgel, kikapcsolódással függnek össze, például hétvége tónál vagy nemzeti parkok. Szállodák és magánszállások helyett pedig a kempingek keresőszó lett sikeres, 1257 százalékos növekedéssel. 

A Pinterest arra ösztönöz minden olyan vállalkozást, akik az idegenforgalomban dolgoznak, hogy nyissanak az online élmények felé, mert ezt most imádják a felhasználók. Példaként a Disney parkokat említették, akik többek között virtuális hullámvasutazással mutatják meg, milyen lehetőségei vannak azoknak, akik ellátogatnak hozzájuk, ha most nem is, de majd a jövőben. 

Szerintük a legjobb taktika most, ha megértik az utazók félelmeit, és mindent megtesznek, hogy a lehető legrugalmasabbak legyenek. Az már rég nem elég, hogy jelzik, hogy tettek ki kézfertőtlenítőt a bejárathoz, az utazóknak olyan biztosítékok kellenek, mint hogy lemondhatják bármikor a foglalásukat anélkül, hogy elbuknák a pénzüket. 

Forrás: Social Media Today