2024. március 1-től év végéig láthatóak online, közterületen és tévében azok a reklámok, amik a Be Social vezetésével valósultak meg.
A kampány célja a márka újrapozicionálása mentén új márkaimage bevezetése. Awareness és márkaépítés, a márka fogyasztói megítélésének javítása, pozitív, minőségi márkakép kialakítása.
A fő üzenete, hogy az életet lehet halálosan komolyan venni. Lehet mindenen bosszankodni, panaszkodni és elégedetlenkedni. Ekkor a munka kényszer lesz, a bevásárlás nyűg, az étel ízetlen. Azonban az életet lehet jóízűen is élni. Ez egy attitűd. Egy pozitív energia, ami boldogságkereső, életigenlő, így igen ragadós. Ami ott van a vevőkkel történő kontaktusokban, a vásárlást motiváló, egészséges hedonizmusban, a játékosságban, a lazaságban, a sírva vigadásban, a bohém életben. A CBA pedig mindig ott van a közeledben, hogy biztosítson neked minden hozzávalót, ami egy jóízű élethez kell.
Kreatív koncepció szerint a bohém, vidám, jóízű élet pillanatainak egy faluszéli rönkház ad otthont, amelyben három barát szórakoztató mindennapjaiba pillanthatunk be. Ám valójában egy negyedik tagot is találunk a családban, ugyanis Rozi, Mátyás és Geri házi kedvencként egy kecskegidát is tart, aki szintén nem marad ki a kalandokból. A hétköznapi ugratásoktól, közös grillezésektől és nagy nevetésektől jóízű életüknek a közönség a megújult TikTok csatornán lehet a szem- és fültanúja.
A vidéki rönkház lakói a tévében debütálnak először. Az image kampányt bevezető három tévéspot mindegyik epizódjában a jóízű élet egy-egy esszenciális aspektusát mutatjuk be a három karakter jellemzőin keresztül, nagyon egyszerű, zsigeri hatásmechanizmusok segítségével. A filmek egyszerre képviselik és adják át érzelmileg is a márka üzenetét, miközben a megújult TikTok tartalmakra is utalást tesznek, ahol majd Rozi, Mátyás, Geri és Gida további kalandjai kibontakoznak. A videók azt az érzetet keltik, mintha a TikTokon megszokott álló tartalomformátummal találkozna a néző, ezzel is megszakítva a hagyományos reklámspotok sorát.
Érdekességek a forgatásról, hogy Gida szerepére egy nőstény és egy hím kecskegida is “jelentkezett”, végül együttműködésének hála a kislány kecske jelenik meg a reklámfilmekben.
Alkotók listája:
Ügyfél: CBA
- Marketing igazgató (CBA): Dárdai Adrienn
- Marketing munkatársak (CBA): Husz-Gattyán Klára, Nagy Adrienn, Kápolna Veronika
Ügynökség: Be Social
- Kreatívigazgató: Móri Szilárd
- Account Director: Hell Csilla
- Creative Copywriter: Mészáros Luca
- Kreatív Team: Barkóczi-Csató Viktória, Varga Nikolett
- Content Manager: Heszler Ramóna, Varga Dóra
- Grafikus: Gál László, Németh Renáta
- Content Editor: Rozgonyi Csenge
- Moderátor: Stoppen János
- Account Manager: Korodi-Vass Lóránt
Produkciós cég: We Are Your Friends
- Rendező: Mészáros Péter
- Producer: Kriston Marcell
- Operatőr: Antalka Gergely
- Segédoperatőr: Fazekas Péter
- Fővilágosító, colorist: Bognár Márton
- Fotós: Erdei Krisztián