hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Vannak, akik úgy gondolják, hogy az influenszerség valódi értéke megfoghatatlan, és a véleményvezérek valódi hatása túlmisztifikált. Azonban Cristiano Ronaldo, akit sorra a legdrágább influenszerként tartanak számon, megmutatta, hogy egészen pontosan dollár milliárdokban mérhető az, ha valamit reklámoz. 

A Magyarország-Portugália mérkőzés sajtótájékoztatón a szponzorkólát, amit egyébként szigorú szerződés szerint kell minden országban kihelyezni a nyilatkozók elé, undorral az arcán eltolta, majd a jelenlévőkkel közölte, hogy igyanak inkább vizet. A jelenetet megörökítő videók azonnal bejárták a világot, másnapra pedig az is kiderült, hogy a Coca Cola részvényeinek az ára 1,6 százalékkal esett, ami egészen 4 milliárd dolláros értékcsökkenést jelentett. Egyébként a veszteség a nap végére nem lett ekkora, mert 0,25 százalékos veszteséggel zárt, ám így is jelentős a kár, amit Ronaldo mozdulata okozott. A Coca Cola nem volt túl bőszavú az esettel kapcsolatban, közleményükben annyit írtak, hogy szerintük mindenkinek joga van azt inni, amit szeretne. 

Forrás: The Guardian