Felvázolta a Snapchat a 2020-as terveit, amik között rengeteg újítás szerepel. Azt valószínűleg nem is kell mondani, hogy AR (kiterjesztett valóság) területén erősítenek a legtöbbet, hiszen a népszerű filterek hatalmas felhasználóbázist mozgatnak meg, és annyira szeretik az emberek, hogy a legnagyobb konkurenciájuk is előállt hasonlókkal, így létfontosságú, hogy ők maradjanak a megmenőbb AR applikáció.
Jön a Local Lenses, amivel lehetősége lesz a felhasználóknak bizonyos épületeket látványosan átfesteni. A művek nem tűnnek el, hanem más felhasználók is láthatják, ha arra járnak, és kíváncsiak arra, hogyan látná szívesen más az épületet.
Dolgoznak olyan megoldáson, ami felismer tárgyakat, és azokhoz rendel valamilyen AR tevékenységet.
További partnerségeket kötöttek, a PlantSnap például megmondja, milyen növényt lát az illető, a dog scanner a kutya fajtáját, de az ételek tápértékét is meg lehet majd tudni.
Tavaly már csináltak egy izgalmas együttműködést a Coca-Colával és a McDonald’s logókkal, most a Louis Vuitton márkával készül hasonló, és a logó beolvasása után lehet majd izgalmas AR tartalmakat használni.
A tervek között szerepel, hogy a különböző filtereket hangutastásra is elő lehessen hívni, sőt szeretnék, ha élőben is lehetne szerkeszteni a filtereket, vagyis lehetőség lenne például arra, hogy egy ilyen videóval hívja meg valaki az ismerőseit egy buliba, kicsit máshogy, mintha utána írná rá a videóra az időpontot, a Snap Minis pedig tulajdonképpen sok kisebb applikáció a Snapchaten belül, ami lehetőséget ad a fejlesztőknek, hogy a szolgáltatásukat beépítsék az alkalmazásba, legyen szó nyelvtanulásról, főzésről vagy jegyvásárlásról.
Forrás: Social Media Today