Felvázolta a Snapchat a 2020-as terveit, amik között rengeteg újítás szerepel. Azt valószínűleg nem is kell mondani, hogy AR (kiterjesztett valóság) területén erősítenek a legtöbbet, hiszen a népszerű filterek hatalmas felhasználóbázist mozgatnak meg, és annyira szeretik az emberek, hogy a legnagyobb konkurenciájuk is előállt hasonlókkal, így létfontosságú, hogy ők maradjanak a megmenőbb AR applikáció.
Jön a Local Lenses, amivel lehetősége lesz a felhasználóknak bizonyos épületeket látványosan átfesteni. A művek nem tűnnek el, hanem más felhasználók is láthatják, ha arra járnak, és kíváncsiak arra, hogyan látná szívesen más az épületet.
![Snapchat local lenses](https://www.socialmediatoday.com/user_media/diveimage/snapchat_local_lenses.gif)
Dolgoznak olyan megoldáson, ami felismer tárgyakat, és azokhoz rendel valamilyen AR tevékenységet.
További partnerségeket kötöttek, a PlantSnap például megmondja, milyen növényt lát az illető, a dog scanner a kutya fajtáját, de az ételek tápértékét is meg lehet majd tudni.
Tavaly már csináltak egy izgalmas együttműködést a Coca-Colával és a McDonald’s logókkal, most a Louis Vuitton márkával készül hasonló, és a logó beolvasása után lehet majd izgalmas AR tartalmakat használni.
![Snapchat Houseparty integration](https://www.socialmediatoday.com/user_media/diveimage/dynamic_lenses.gif)
A tervek között szerepel, hogy a különböző filtereket hangutastásra is elő lehessen hívni, sőt szeretnék, ha élőben is lehetne szerkeszteni a filtereket, vagyis lehetőség lenne például arra, hogy egy ilyen videóval hívja meg valaki az ismerőseit egy buliba, kicsit máshogy, mintha utána írná rá a videóra az időpontot, a Snap Minis pedig tulajdonképpen sok kisebb applikáció a Snapchaten belül, ami lehetőséget ad a fejlesztőknek, hogy a szolgáltatásukat beépítsék az alkalmazásba, legyen szó nyelvtanulásról, főzésről vagy jegyvásárlásról.
Forrás: Social Media Today