A trendek szerint 2021 a kiterjesztett valóságról szól majd a Snapchaten, de az első úttörő márkák már idén megérkeztek, hogy megmutassák mi mindenre használhatják a márkák a kiterjesztett valóságot. 

A Snapchat is több ilyen jellegű fejlesztést tett elérhetővé, volt hogy a padlót lehetett változtatni, de idén debütált a vonalkód scannelés is, ami többlet infókat adott bizonyos termékekről. 

A márkák kézenfekvő módon a virtuális próbafülkét találták a legalkalmasabbnak, és a saját eladásaikat szerették volna ezzel növelni. Így tett a Gucci, akinem a filterével meg lehetett nézni, hogyan állna az ember lábán a cipőjük, vagy az NYK, amivel virtuális boltbejárás mellett sminkeket is ki lehetett próbálni, de a WHO és a Snapchat közös akciójával a pénz szkenneléssel edukációs célokat is sikerült elérni, a pandémia idején fontos szabályokra hívták fel a figyelmet. 

További ötleteket innen lehet meríteni.