A Business Insider szerint a TikTok és a Google jelenleg egy új együttműködést vizsgál, amely integrálná a Google keresési promptokat, és esetleg egy bizonyos szakaszban az eredményeket is a TikTok saját keresési adatfolyamába.

Egyes TikTok-felhasználók most új üzenetet látnak az alkalmazás keresési eredményei között olyan linkek is vannak, amelyek átvezetnek a Google-keresésre.

A TikTok szóvivője megerősítette, hogy a vállalat kísérletez harmadik féltől származó integrációkkal a TikTok alkalmazáson belül, beleértve a Google-lal végzett tesztet is. A szóvivő szerint a szolgáltatás, amelyet világszerte több különböző piacon is kipróbálnak, nem egy hirdetési egység. A Google szóvivője azt mondta, hogy a cégnek nincs más megosztani valója, és nem kívánta kommentálni, hogy a partnerség részeként volt-e pénzügyi megállapodás a két cég között.

Szóval ez egy személyre szabott integráció, ami jelen esetben a Google számára készült, amelynek célja, hogy több kontextust biztosítson, és megkönnyítse a felfedezést a TikTok alkalmazáson keresztül.

Forrás: Social Media Today