A Nordstrom influenszerekkel kötött szerződést, az együttműködés célja pedig az, hogy a közösségi oldalakon népszerű emberek arról posztoljanak, mennyire jó boltba járni. A koronavírus még mindig tombol az Egyesült Államokban, és bár nincsen kijárási tilalom, az emberek jelentős része nem úgy gondolja, hogy ez a legalkalmasabb időszak egy kis vásárlásra. 

A Nordstrom által megbízott influenszerek ezért most arról posztolnak, hogy milyen fantasztikus és csodálatos élmény az áruházban vásárolni. Néhányuk nem csak azt emeli ki, hogy az üzletek minden biztonsági intézkedést megtesznek, hanem arról is írnak, hogy mennyire kedves mindenki, és hogy “ismeretlenek jelentőségteljes beszélgetésekbe bonyolódnak az áruházban”. 

A kampányt lebonyolító ügynökség szerint nincs ebben semmi furcsa, a nagy márkák akkor is az influenszerekhez fordultak, mikor a társadalmi szerepvállalásukat szerették volna szélesebb körben megismertetni. Szerintük egy ilyen bejegyzés az influenszerektől sokkal több érzelmet vált ki a követőikből, és sokkal több emberhez eljut, mintha az üzlet egyszerűen csak annyit írna ki, hogy folyamatosan fertőtlenítik a felületeket, és maszkot viselnek az eladók. A követők pedig úgy érik, bárcsak ők is ott lehetnének. 

Forrás: Businessinsider